Promisiune din partea furnizorilor de electricitate. Clientii afectati de panele de curent vor primi compensatii in bani, iar consumatorii nu trebuie sa faca niciun demers, pentru ca ele vor fi incluse, automat, pe factura. Decizia vine pe fondul unui val de plangeri, dupa ce mai multe cartiere din Bucuresti au ramas cu orele fara curent electric. Retelele au picat una cate una, iar distribuitorii de electricitate pur si simplu nu au mai raspuns la plangerile clientilor.
Zoltan Nagy-Bage, vicepresedinte ANRE: “Scrie pe factura ca este o compensatie. Apare o suma cu minus in factura si explicatii pentru ce anume, pentru ca sunt mai multi indicatori standard.
E posibil sa nu fie chiar in factura urmatoare, dar in 3-6 luni sa apara aceste compensatii.
Exista un termen in standard in care trebuie preluat fiecare apel de catre un operator uman, nu doar de robot. Maximum 30 de secunde de la initierea apelului pana la preluare acestuia, fara interventia unui operator uman, 180 de secunde pentru preluarea apelului de catre un operator uman si 20 de minute de la preluarea apelului pentru inceperea convorbirii”.